domingo, 16 de junio de 2013

El vol amb destí X ha estat anul·lat per motius Z. (primera part)

1 - Perdre

Aeroport. Vol anul·lat. Pròxim vol l'endemà. Londres.

A - Merda, merda, merda...

S'acosta un personatge al que li direm B.

B - Tot bé?

A - No, bé no.

B - Mmm...

A - Bé no.

B - Ja...

A - M'han  anul·lat el vol, havia d'estar volant a Los Ángeles i ara em trobo aquí, a Londres... amb una maleta enorme...i...mira...pfff...

B - Hi ha taquilles.

A- Com?

B - Hi ha taquilles.

A - A Londres?

B - A l'aeroport, pots deixar la maleta i, no se, aprofitar el dia.

A - Aprofitar...

B - Sí.

B segueix el seu camí.

A - Merda...


2. Trobar

Aeroport de Londres, parada de taxis,

A - Ei!!

B es gira

B - Ei!

A - Voldries compartir...això...un taxi?

B - On vas?

A - A Londres, quina pregunta, on vols que vagi...on vas, tu? Suposo que has perdut el mateix vol que jo. Suposo...clar.

B - Potser vaig a Londres perquè he decidit volar fins a Londres, no?

A- Ah, perdona, si (pausa)...de totes maneres, el taxi...mmm...el podem compartir igual, no?

B - Si, si. L'he perdut.

A - El taxi?

B - El vol, he perdut el vol.

A- Taxiiiiiiiii!!!!!!

A i B pujen al taxi fins a Londres.

3. Descobrir

Interior, taxi.

B - I què faràs?

A - quan?

B - Avui.

A - Ah, avui. (pausa) I tu?

B - Deixaré que Londres em descobreixi.

A - Que tu descobreixis Londres, vols dir.

B - No, no he volgut dir això.

A - Ah no?

B - No, jo ja conec Londres.

A - Jo també, conec Londres.

B - Vols venir?

A - A on?

B - A deixar que Londres et descobreixi.

(pausa)

No hay comentarios:

Publicar un comentario