domingo, 14 de julio de 2013

Les hores que m'han regalat

Tinc un amic que, a vegades, em diu: tu Irene, com ho fas? Compres hores al dia? Digam on és la botiga perquè potser seria interessant per la resta de la humanitat.
No paro quieta i això resulta dur, com aquest any a Barcelona, que de fer les coses de tres dies en un, he trobat a faltar el parar, relaxar-me i pensar. O no, no us vull enganyar, quan he estat extremadament estressada he quedat amb la meva amiga íntima i hem rigut de l'estrés; perquè amb la Georgina ens en riem de tot: de l'estrés, del desamor, del sexe, dels homes que ens fan mal i fins i tot de nosaltres mateixes. Suposo que aquest estat continuo de saber riure de tot va ser el que ens va portar a crear www.mientrasellos.com
Bé, tot això venia perquè ahir el dia si que em va regalar hores. Exactament em va donar: 6 hores de més!!!
Uau! I que faig jo amb sis hores a la butxaca. No vull perdre ni un segon.
Després d'un vol directe, agafar maleta i passar aduana en un pis pas, pillo Taxi ilegal que regatejo perquè a mi ja no m'estafa ningú i arribo a la meva nova casa, el pis de l'Olga a Williamsburg.
M'obren l'Almu (companya de pis de Madrid, un encant) i un amic seu que ha vingut de visita unes setmanes. L'Almu ha estat aquí amb una beca, porta un any i dimecres se'n va per sempre i està una mica amb les sensacions barrejades.
Em fan un te, em donen les claus i anem tots al centre on ens separem i aleshores començo a gastar les meves hores: frapuchino en mà i una bona estona a les escales de Times, intentant assimilar on sóc que elmeu jet lag fa que tot sigui com un somni. Passeig elr la quinta avenida, Apple store, jugueteria de Big (on torno a veure coses que voldria pels astronautes) i finalment metro fins Williamsburg i caminata pel barri fins veure l'Skyline que em fa tornar a enamorar-me.
Torno morta al pis, observant cada local de WB, són increibles, son millor que els "Bars guays" que jo sempre busco a tot arreu. Cada un més atraient que l'anterior plens d'ambient jovenil i alternatiu. Tinc tanta sort de viure aquí...
Torno a casa i m'estic adormint quan l'Almu torna i em rescata. L'Olga està rodant (sempre està rodant! ;)). Em porta a sopar al Vanessa's dumpling, on menjem els dumples més bons del món (em demano un assortiment farcits de diferents coses) acompanyem amb una amanida d'algues i un got de Sangria. 23$ les dues juntes, genial!
L'Almu en un any ha après a sobreviure, a part De la beca s'ho ha de pagar Tot, ha fet mil classes d'espanyol, baby sitter, tot el que ha pogut i ha conegut els millors locals al millor preu.
He esgotat les meves hores, així que m'acompanya a casa i ella se'n va amb amics por ahí. Jo no puc més i a la una de NY (les vostres set i les set del meu cap) me'n vaig a dormir.
Com m'ha agradat que em regalessin hores, podeu provar-Ho, és un bon regal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario