jueves, 30 de mayo de 2013

La dieta dels sandwich de merda

Y- Menjo i m'aprimo.
Z- Operación biquini sense voler, quina sort.
Y- Tinc por.
Z- Quina sort...
Y - A equivocar-me, a viure, a morir.
Z - Jo sempre menjo, com tu, o menys, i no hi ha manera, m'engreixo , quina ràbia.
Y- Sopo sanwich. El secret és la meva dieta a base de sopar sandwich de merda.
Z- Ho provaré.
Y- Li has de posar pavo, formatge, mayonesa i ceba fregida, de la que fa crac crac.
Z - Crac-crac?
Y- Sí, sempre la compro a l'Ikea. Vaig un dia a l'any, compro els frankfurts de plàstic, m'atiborro de frankfurts de plàstics i cervesa, que la reomplo tres vegades mínim i compro una bossa de ceba fregida.
Z- No tinc cotxe.
Y - Doncs un dia, quan quedis amb un noi amb cotxe, i tingueu una cita, aneu a l'Ikea, us imagineu la casa dels vostres somnis que mai tindreu, rieu veient les coses gracioses que hi ha pels nens que ves a saber si algún dia arribaran i després mengeu frankfurts de plàstic i bebeu cervesa.
Z- Sí, i després, mentre aquest "noi amb cotxe" que de moment no existeix, vagi al lavabo, em pesaré a la plataforma de pesar carros i tot l'Ikea podrà veure quan m'he engreixat amb els putos frankfurts de plàstic de merda.
Y - Ai dona, doncs no se, jo només et recomanava la dieta dels sandwich de merda.
Z- L'any passat feies la de les crispetes de colors.
Y - Fa dos anys era, perquè a Girona eren bones les crispetes de colors, ja he oblidat el gust. De fet, quan vaig arribar a Barcelona, fa dos anys, vaig dir, quan un noi em porti al cine i per casualitat hi hagi les crispetes de colors, però no unes crispetes de colors, no, "les crispetes de colors", aleshores hauré trobat l'home.
Z - L'home.
Y - No un home...
Z- No.
Y i Z - "L'home".
(Riuen)
Y- Però han passat dos anys...
Z - I menges sandwich de merda...
Y - I m'aprimo, i tinc por.
(Pausa)
Z - Et quedarà bé el biquini.
Y - No farà Sol a l'estiu.
Z - Quina merda. (Micropausa) Tens cotxe?
Y - No.
Z- Podem anar a Ikea en bus, juntes. Així no he d'esperar l'home amb cotxe que no existeix.
Y - Em sembla una gran idea.
Z- Bé.
Y- i se m'està acabant la ceba fregida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario